شهرستان همدان| جلسه ستاد مناسب سازی

جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان با حضور معاون امور عمرانی فرماندار، مشاور دکتر حاجی بابایی نماینده مجلس، مدیر بهزیستی شهرستان، مسئول دبیرخانه مناسب سازی استان، مدیران و روسای ادارات شهرستان و نمایندگان تشکل‌های افراد دارای معلولیت در سالن جلسات فرمانداری شهر همدان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای این جلسه نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از زحمات همه گزارشی از فعالیت‌های دبیرخانه مناسب سازی شهرستان را ارائه نموده و گفت: توسط کمیته فنی مناسب سازی بازدیدهای زیادی را از معابر، بوستان ها، مراکز درمانی، مراکز تجاری، اماکن عمومی و ادارات داشتند و ایرادات و موارد قابل اصلاح کتبا توسط بهزیستی شهرستان به متولیان امر ابلاغ شد که نسبت به رفع و اصلاحات مورد نظر اقدام نمایند.

نوروزی افزود: همچنین فایل کتاب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت توسط اداره بهزیستی شهرستان همدان به تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی ابلاغ گردید.

در ادامه عبدلی معاون امور عمرانی فرماندار نیز مطالبی را در مبحث مناسب سازی عنوان نموده و بر رعایت قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و همچنین استفاده مدیران از اعتبارات عمرانی در جهت بهبود وضعیت مناسب سازی تاکید داشتند.

در ادامه جلسه افشاری و نوروزی نماینده تشکل های معلولین نیز مطالب در خصوص مناسب سازی و لزوم مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی و شهری ارائه نمودند.

در پایان مصوباتی در این خصوص تصویب گردید

کد خبر 115274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد